Self Service App
Wij bieden een intuïtieve app waarmee medewerkers gemakkelijk verschillende zaken kunnen bekijken en regelen:
- Persoonlijke gegevens kunnen worden gewijzigd.
- Verlofaanvragen kunnen worden ingediend.
- Tijd-voor-tijd uren kunnen worden geregistreerd.
- Inzicht in het eigen dossier, waaronder de arbeidsovereenkomst, loonstroken en overige documenten zoals een beoordelingsverslag.
- Declaraties, zoals reiskosten, onkosten en een thuiswerkvergoeding kunnen worden ingediend.
Via de werkgeversportal heeft de leidinggevende inzicht in:
- Loonstroken van medewerkers.
- Betaalbestanden.
- Loonaangift.
- HR-dashboards en rapportages.
Naast deze inzichten kan een leidinggevende ook de ingediende verzoeken van medewerkers goedkeuren, zoals vakantieaanvragen en declaraties.
Met onze gebruiksvriendelijke app stellen we medewerkers in staat om gemakkelijk hun eigen gegevens te beheren en verschillende zaken zelf te regelen. Daarnaast bieden we leidinggevenden handige tools en inzichten om efficiënter HR-taken uit te voeren.